Monday 17 October 2011

Arissa Yasmin dan familinya

Blog ni aku buat khusus untuk aku catatkan segala yang berkaitan dengan hidup aku, isteri aku dan anak aku. Bukanlah aku nak riak ker apa. Apa yang nak riaknye.. aku bukannya kaya pun. Tak der nya nak riak. Cuma nak kongsi apa yang patut dengan korang yang tengah baca blog 'Bantal Busyuk' ni..
Untuk pengetahuan korang lah.. gambar yang aku buat header tu memang gambar bantal busyuk anak aku. Dari dia lahir sehingga sekarang bantal busyuk tu lah yang buat anak aku tenang je bila nak tidur. Anak aku panggil bantal busyuk dia tu 'green' sebab dah warnanya hijau. Anak aku, Arissa Yasmin, memang suka menghidu bantal tu bila dia nak bersemayam. Eh.. macam anak raja plak. Tidorlah. Apa yang dia hidu aku pun tak tahu mungkin aroma yang wangi kot..
Arissa Yasmin ni dah berumur 4 tahun kalau ikut tahun lah. Kalau ikut bulan lahir baru je 3 tahun lebih sebab lahir bulan 12.

Sekarang dah pandai cakap, berlari dan menyanyi. Menyanyi! Hahahaha.... lagu-lagu yang dia reka cipta sendiri lah. Aku dengar je lah apa yang dia nyanyi.
Asyik anak aku je. Mak dia macam mana plak. Hah... dia tak panggil mak. Panggil 'mama'. Isteri aku ni namanya Siti Rokiah. Cinta zaman belajar dulu masa kat UiTM Shah Alam. Kitaorang kawin 2007. Muda 5 tahun dari aku yang dah berjanggut nie. Sepanjang perjalanan kitaorang sebagai suami isteri memang banyak sangat cabaran. Nantilah kita kongsi pengalaman mana yang boleh.

Yang akan menulis di blog ni nanti adalah aku dan isteri aku. Takkan anak aku kot.

Semua tu mukadimah aku lah... Selamat membaca..

No comments:

Post a Comment